.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار :میاندورود قطب کشاورزی و گردشگری می شود
استاندار مازندران گفت: میاندرود قابلیت تبدیل شدن به قطب بزرگ کشاورزی و گردشگری را دارد و باید از آن بهره گرفت.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور چهارشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میاندورود با بیان اینکه مشی دولت مردمی این است که هر چه زودتر کارها را شروع کنیم، به ظرفیت میاندورود در عرصه‌های کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و گفت: مناظر و جاذبه‌های موجود در منطقه بی نظیر است.

وی افزود: همه ما باید از فرصتی که به ما داده شده است برای خدمت به مردم استفاده کنیم و باید انصاف را رعایت کنیم زیر انقلاب خدمات زیادی را ارائه کرده است.

وی ادامه داد: هرچند امروز نیز دارای مشکلاتی هستیم ولی طی ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی تلاش‌ها و خدمات زیادی در منطقه صورت گرفته است.

حسینی پور با تاکید براینکه میاندورود قابلیت تبدیل شدن به قطب بزرگ کشاورزی و گردشگری را دارد، گفت: همجواری با مرکز استان برای میاندورود و وجود فرودگاه برای آن امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

استاندار مازندران به مسئله آب در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: بودجه خوبی برای زهکشی اراضی درنظر گرفته شد و در زمینه آب شرب نیز مأموریت جدی فرماندار این است که در این زمینه برنامه ریزی کند زیرا نباید نگرانی در این بخش داشته باشیم.

وی با اشاره به واقع شدن فرودگاه در میاندورود گفت: این فرودگاه به مرکز تجارت اوراسیا تبدیل می‌شود و مرز هوایی در آن فعال خواهد شد.

در این مراسم علی طالبی به عنوان فرماندار جدید معرفی و از تلاش‌های حسین منفردی فرماندار سابق تقدیر شد./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.